13 Ağustos 2012 Pazartesi

Hakiki dogumgunu sofram :)

Baslik otobus firmasi adi gibi olmus degil mi?

Ta Ramazan basinda 12 Agustos icin iftar daveti aldigimda, agzimdan kacirmistim! Yok yahu bildiginiz "benim dogumgunum o gun"  dedim ve pasta sozu aldim.
Aksam olay mahaline gidince, abartmiyorum hayal bile edecegimden cok daha fazlasi beni bekliyordu! "Hangi yemekleri istersin?" diye sorulsa, bunlari sayardim, ama aslinda hepsini saymazdim , insaf yani biri yeter normalde ama hepsi vardi... Yemegin, pastanin yani sira, Z hanima ve bana ozel hediyeler de vardi, yani ne desek kifayetsiz...
Tu tu masAllah diyor, devamini diliyorum:)

Corba
Manti *****
Lahana sarmasi *****
Firinda Yaprak sarmasi *****
Icli kofte *****
Misir yemegi Koseri (alti makarna ustu sehriyeli yesil mercimekli pilav, nohut, kizartilmis sogan halkalari ve domatesli sos )(kolajda ilk sira, ortadaki fotograf )
Pilav, Tavuklu fasulye (boynu bukukleri oynadilar yazik:))
Turkiye'de bahcelerinden cikma zeytinler, biber tursusu
Fistikli burma baklava
4-yaprakli yonca seklinde Findikli nutellali pasta

Allah'a sukur istahimin da yerinde oldugu bi aksamdi da gozum doyana kadar yedim. Ama o kadar yemisim ki sahurda hicbirsey yiyemedim!


Not: telefon ile cekilmis fotolar gelecek efendim, bir an once paylasmak istedigim icin yaziyi yayina koyuyorum...

16 yorum:

  1. Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum. Tariflerinizi devalı takip ediyorum.Sizi çoktan takip listeme aldım. Sizde alırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Cok Tesekkur ederim.
    Ben takibe alma olayini bilmiyorum ama izledigim bloglar listesine aldim sizi,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. offf diyorum çok güzel hepsi...mutlu yıllar Lamacım...

    YanıtlaSil
  4. Harika insana harika menü olur . Arkadaşına bizim için de teşekkür et.Resimleri merakla beyliyorum
    ablan

    YanıtlaSil
  5. Yeni yaşım ummadığın güzelliklerle karşılaştırsın seni...:))

    yok yokmuş hani...Hazırlayanların ellerine kollarına sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Günlerin getirdiği mutluluk olsun sana günün dünden güzel olsun .Nice yıllara.
    menü çok güzell Afiyet şifa olsun:)))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hepsi cok güzel yapanin ellerine saglik lamacim bi ara su nohutlu yemegin tarifini verirsen sevinirim baya merak ettim pilav makarna hepsi bi arada bu arada hayirli kandiller diliyorum selamlar

    YanıtlaSil
  8. OHHH MİİS Kİ BUNLARI HER BİRİ :)
    YARASIN LAMACIMM..
    EMEK VERENLERİN EMEĞİNE SAĞLIK..
    KADİR GECENN MÜBAREK OLSUN CANIM..
    DUA İLE...

    YanıtlaSil
  9. OHHH MİİS Kİ BUNLARI HER BİRİ :)
    YARASIN LAMACIMM..
    EMEK VERENLERİN EMEĞİNE SAĞLIK..
    KADİR GECENN MÜBAREK OLSUN CANIM..
    DUA İLE...

    YanıtlaSil
  10. OHHH MİİS Kİ BUNLARI HER BİRİ :)
    YARASIN LAMACIMM..
    EMEK VERENLERİN EMEĞİNE SAĞLIK..
    KADİR GECENN MÜBAREK OLSUN CANIM..
    DUA İLE...

    YanıtlaSil
  11. OHHH MİİS Kİ BUNLARI HER BİRİ :)
    YARASIN LAMACIMM..
    EMEK VERENLERİN EMEĞİNE SAĞLIK..
    KADİR GECENN MÜBAREK OLSUN CANIM..
    DUA İLE...

    YanıtlaSil
  12. Bunları yapan kişiyi tebrik etmek istiyorum, bir kişi mi 4 kişi mi 14 mü:) TR yi aratmıyorsunuz taa oaralarda. Tekrar yeni yasını kutluyorum. Kadir gecen de nübarek olsun. TCD

    YanıtlaSil
  13. Menü süpermiş yaaa Çok güzel görünüyor canım çok şanlısın.. Mutlu seneler tekrardan..

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş doğum günün kutlu olsun LAMA...İnsanın yaşı ruhudur...

    YanıtlaSil
  15. yeni yaşın hayır ve mutluluk getirsin inşallah. Bu ramazanın en aktif bloggerı seçiyorum ayrıca seni :)

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)