11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kucuklere ve Buyuklere Masallar 1: Siyah Kek

Kakaolu kekcikler, nami diger: Siyah Kek
Ulkelerin birinde, okyanus otesinde bir Zeynep kiz yasamis. Bu kiz oyle mutevazi imis ki  "sen tatli misin?" diye soranlara "Hayir, ben sekerim" diye cevap verirmis:))
Bir gun anacigi , misafirlere mama hazirlarken olay yerine (yani Lama Mutfak'a ) gelen Zeynep kiz sormus:
-Anacigim, anacigim , siyah kek mi yapiyorsun?
Anne yuregi bu, dayanir mi hic? Cevap vermis
- Siyah kek yapmayacaktim ama madem istiyorsun, yapayim....
Misafirlere yapilan yesil kek piserken, kalan tek bir yumurtacik ile Zeynep'e ve gelecek olan arkadasina siyah kek yapilmis.
Malzemeler goz karari katilip karistirilmis  ve 7 tane siyah kekcik ortaya cikmis.
Iki afacan altisini hemencik yeyivermis. (bir tanesi oncesinde Bay Lama'nin radarina takilmismis :)))
Gokten uc elma dusmus, biri ipad, biri iphone, biri mac; hepsi de Lama'nin basina dusmus... Kusura bakmayin paylasimci gunumde degilim, disimi cektirdim tum elmalar bana! 


Bu oyku de burada mutlu son ile bitmis :)))


Bu yetmedi baska oyku yok mu diyenleri Muhabbet Sofrasi'naKırmızı başlıklı Pamuk Prenses oykusunu okumaya yonlendiriyoruz..


not: Boylelikle yeni bir yazi dizisine de baslamis oluyoruz: Kucuklere ve Buyuklere Masallar
Hayirli olsun!

16 yorum:

  1. çok eğlenceli bir bölüm bayıldım şekerim :)

    daimi takibindeyim :P

    öptüm

    YanıtlaSil
  2. en uykusu geceleri giden kişilik olarak tüm masallar bana geliyo bundan sonraaaaaaaaaaaaaaaa. hatta ve hattaaa illaki mama masalı olmasın. ben sana foto çekeyim sen masal yaz.haftada bir.nolurrrrrrr

    YanıtlaSil
  3. masali okuyunca uyku bastirdi resmen! keske bir de "sac oksama" servisin olsa:)hemen daliveririm uykuya..
    (bu arada 6 tane keki iki minik hemen yedi miiiii? masallah! kizin istahsiz diye uzulme bence)

    YanıtlaSil
  4. O elmaların en az birine talibim!!!

    Ellerine sağlık..Yakın olsakta benim oğlanda nasiplense onun tabiriye ''kakkolu ted'' lerden:))

    yiyenlere afiyet olsun..hazırlayan lamanında ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifliydi:))Bir masal daha alabilir miyim???
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Kalemine sağlık canım.Uykum geldi valaa Aaaaahhhhhhhh :)

    YanıtlaSil
  7. Lamacığım, ellerine sağlık kekler nefis görünüyor.
    Maşallah Zeynep ve arkadaşına, mamalar bir çırpıda bitirilmiş.
    Bakıyorum söz konusu abur cubur oluca iştahsızlık sorun olmuyor.

    YanıtlaSil
  8. Ben de bunu cok begendim ama baska masallar istiyorum.
    Lama, Lama!
    Daha cok masal anlat bana :)

    YanıtlaSil
  9. Bu olay, 2 ay once olmustu. (BTS, hani uyuyakaldigin icin gelememistin ya o gun.) Simdi olsa yer mi bilmiyorum, Zeynep kizin yeme davranislarini tahmin etmekte zorlaniyorum.

    Gecen sabah "cikolata ister misin?" soruma bile olumsuz cevap verdi, durum pek vahim!
    Benim de nasil yemek yiyesim var ama disim yok:)
    Kiminin de istahi yok :)

    Herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun Lamacığımm:)
    yahu ben sana nasıl mail atıcam? adresini bile bilmiyorum :/
    dün günümde diildim kusuruma bakma hiçbişiye bakamadım :/
    ama mail adresini verirseeeeen sana mail atacağımm:)
    yeni yazı dizisinden neler çıkacak merak ediyorum:) evlenip çoluk çocuğa karışınca yani civcivlerim oluncaa anlatırım onlara bu masalları:))

    YanıtlaSil
  11. lamacım şiirden sonra hikayeyede el attınya helal olsun..çok güzel olmuş.hikayende siyah kekinde:)

    YanıtlaSil
  12. hay Allah iyiliğini versin

    ne güldüm gece gece :D

    YanıtlaSil
  13. Yaani, kendi masalim diye demiyorum ama ne guzel bir masal, oku oku okuyasim geliyor:))

    YanıtlaSil
  14. hayal gücün iyiymiş :D

    yeni lafonten sen mi olsan acaba :D

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)